Maria Mauti

MASTERCLASS

Maria Mauti

Masterclass – Elsa Peretti Days

Maria Mauti és la directora i autora del documental Giulia mia cara! Giorgio, que es projectarà com a inici de la primera sessió dels Elsa Peretti Days d’aquesta temporada. Un retrat inèdit de l’actriu italiana Giulia Lazzarini, vinculada al cèlebre Piccolo Teatro di Milano i al seu creador, Giorgio Strehler. La pel·lícula, centrada en l’ofici de l’actor, obre una reflexió sobre els valors de l’esperit, la feina ben feta, una vida apassionada i la recerca exigent de la qualitat que tots dos artistes ens transmeten avui amb urgència.

El documental es construeix a partir de les cartes que Giorgio Strehler va enviar a Giulia Lazzarini al llarg de la seva vida, interpretades per ella mateixa, donant veu i sentit a les paraules escrites.

Els materials d’arxiu són fruit d’un treball minuciós de recerca i permeten fer emergir personatges inoblidables a través d’imatges poc habituals: Ariel de La tempesta, Elvira de Jouvet, Mare Coratge de Brecht i Winnie de Dies feliços.

En acabar la projecció, la directora conversarà amb Guido Torlonia, on aprofundiran en la figura de Giulia Lazzarini, la seva trajectòria i influència, així com la visió innovadora de Giorgio Strehler i la importància del Piccolo Teatro de Milano.

Projecció documental en V.O italià amb subtítols en anglès. (82 min.).
Conversa Maria Mauti amb Guido Torlonia en castellà.

Durada: 2 h.