26 de març a les 17 h
26/03 17 h Taula rodona amb representants de diferents sectors del teatre jove: nous públics, noves creadores, crítica jove, projectes joves i per a joves.
Quina relació hi ha entre les/els joves i el teatre? Què fem per apropar el teatre a les/els joves? Què estem fent bé i què estem fent malament?
Moderadora: Alba Cuenca, Recomana.cat
Hi participen: Carme Tierz, The Followers (Andrea Monje i Laura Riera), Montse Rodríguez, Isabella Pintani.
C/Buenos Aires, 47-49
T/ 934 951 447
info@teatreakademia.cat
Entrades:
reserves@teatreakademia.cat
El responsable del tractament de les seves dades és l’ASSOCIACIÓ CIVIL TEATRE AKADÈMIA, les dades seran tractades per atendre a les seves consultes i sol·licituds d’informació. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició enviant un correu a: info@teatreakademica.cat.També pot ampliar aquesta informació a https://teatreakademia.art/politica-de-privacitat-i-proteccio-de-dades/
Patrocini
Amb el suport
Col·labora
Participa al projecte
© 2021 Teatre Akadèmia / Política de privacitat / Avís legal / Política Cookies / Web dissenyada per Carol van Waart i desenvolupada per Laura Capella