Imatge d’escena
Imatge d’escena
Imatge d’escena
Imatge d’escena
Imatge d’escena

El Papa

D’Anthony McCarten
Direcció Guido Torlonia

Lluís Soler i Xavier Boada es converteixen en dos pontífexs aparentment oposats com són Benet XVI, l’intel·lectual tradicionalista i ultraconservador, i Francesc, el reformista radical i extravertit. Ambdós representen a la perfecció el destí simbòlic del pontificat: decidir què és pecat i què és permissible.

El dramaturg i guionista neozelandès Anthony McCarten explica la història de la trobada entre dues grans figures contemporànies, conegudes per tothom, aquesta vegada des d’un context íntim.

El conflicte: tots dos hauran de triar entre renunciar al seu càrrec i retirar-se a una vida d’oració i meditació o ocupar una posició tan determinant. Entre seguir les normes preestablertes per la institució o les de la mateixa consciència.

Espectacle en català

Durada: Durada: 1h 40min

Una producció del Teatre Akadèmia.

Agraïments: Maria Teresa Bartrina i Sala Beckett.